kära sextonåriga jag

jag vill att du inte ska känna dig inte som ett offer. LITA PÅ DIN MAGKÄNSLA för du är mycket starkare än vad du tror så det var bra att du inte gav upp för se var du är nu. ät och va glad!!!!  du kommer förändras så mycket. och var inte mer ledsen över att huset brann ner, vi flyttade ändå till västerhaninge.
umgås med dem som får dig att må bra, umgås och skratta med dina vänner, sluta tampas med vedervärdiga pojkar som bara förstör dig. stanna upp och respektera dig själv. och snälla snälla, sluta blek håret så fruktansvärt mycket, jag färgade det ändå brunt och nu är det jätteslitet. sluta platta det också du blir inte snyggare för det! klappa jättemycket på cosmos och låt honom få ligga på ditt bröst, spinna och klösa när han vill det, han är död nu. 
skulle kunna säga att du borde sköta skolan bättre och sluta va uppkäftig mot brittis och dennis. fast varför, egentligen? jag klarade skolan fint. så oroa dig inte!
lyssna på dina vänner bea, de vill ditt bästa! gräv inte ner dig i chiodos alla låtar, craig kommer ändå få kicken.
umgås med din bror innan han flyttar! han kommer nog inte flytta tillbaka.
och sen ska du skita i vad alla andra tycker om dig, för du är så himla bra. varför låter du folk dra ner dig för?! fuck dem, du kommer klara dig så bra bra.
om du ändå hade läst dessa råd. fast om du skulle gjort det, skulle jag inte vara den jag är IDAG. så föresten, det kanske inte är så nödvändigt. du gjorde bra ändå!
jag önskar jag kände de jag känner idag, för tre år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0