CHECK

rotat fram listan jag gjorde innan sommaren. på saker jag ville få gjort sommarn -11.
  • tjäna ihop jättejättejättemycket pengar. -CHECK
  • inte fira midsommar. -CHECK
  • springa ut från NTI och vara den lyckligaste människan på jorden. -CHECK
  • lyssna på håkan hela tiden endast för att han är somrig. -CHECK
  • få oförståeliga gräsfläckar och blåmärken. -CHECK
  • alla sena nätter i rålis och vitan. -blev inte lika många som jag hoppats på men tillräckligt så CHECK
  • när min brors namn blir uppropat i minnesotas draftarena. -CHECK
  • åka vattenskidor
  • vara jättemycket med pontus och äta ben & jerrys -CHECK
  • gå in i en jobbbubbla emellanåt -CHECK
  • emmaboda & arvika såklart -inget arvika men hultsfred (!!) så CHECK
vattenskidor blev det inte. kan jag leva med. är ändå så jättedålig på det. gör ont när man ramlar. vill bara tacka alla som varit med och gjort denna sommar till en otroligt finfinfin. dock känns det som att jag jobbat bort hela sommarn. men jag har ändå så SJUKT fina minnen. och de glömmer jag ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0