det här är colorado

imorse bestämde jag mig för att följa med pappa och storebror till denver i colorado i usa :) (staden min tvilingbror bor i numera) köpte flygbiljett och sitter nu med halvpackad resväska, ganska redo! pappa och adam har planerat denna resa i ett par månader, men att jag skulle följa med, kom jag på sent igårkväll. sånt är ju så himla roligt!
vi åker på onsdag morgon och kommer hem måndag kväll. på lördag har gabriel nämligen sin första NHL-match. Colorado avs - Detroit red wings. åh vilken upplevelse. kameran följer givetvis med, hoppas på att få några finer höstnaturbilder också. och liiiite shopping måste det bli. hehe
STAY TUNED

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0