denver dag 3

vi har faktiskt internet här. men jag har inte orkat uppdatera här eftersom jag inte laddat in bilderna på datorn än = tråkigt inlägg kanske. men w/e. sjukt vacker stad och finfint klimat, jag har köpt så jättemycket saker, kanske visar lite, eller näää. en kamera iallfall, canon g12!!!! har spanat på den länge nu och här va den billigare så slog till. gabriel fick sitt körkort idag också, grattis brollan :) vi åkte dirr efter uppkörningen till range rover- affären, blev en bil där.... :)
imorgon är den stora dagen men kommer ändå inte orka ladda upp bilderna förns jag är hemma. imorgon är NHL-matchen och en stor cermoni för foppa innan, kommer bli mäktigt. efter matchen har han tydligen ordnat nån middag/mingel hos sig som vi kanske ska på. det blir fint. nu är klockan halv 10, ligger i bäddsoffan helt färdig, fortfarande jetlagad med en öppen brasa tänd. senaste nätterna här har jag somnat med brasan på, så förfärligt mysigt.
#tråkigtinlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0