kastar stenar i mitt glashus och i mitt växthus växer avund klar och grön

var det det här man har väntat på i 12 år? vad sorgligt. jag vill tillbaka till min skola nu.
men listan jag gjorde här nedan gäller fortfarande, och en av sakerna har jag redan gjort; sprungit ut från NTI och varit världens lyckligaste människa. det var fint, det gick så fort. förstod inte att det helt plötsligt var över.

ska inte skriva mer uppsatser här nu. men sorgligt det är det.

vet inte hur man lägger upp youtube videos här men jag länkar ( http://www.youtube.com/watch?v=ridvGVMP564&feature=player_embedded ) istället. den här gjorde våra lärare till alla treor som sprang ut i fredags. kunde inte varit bättre.

lägger upp bilder sen. imorgon börjar jag jobba. vet inte om jag hellre skulle vilja vara arbetslös som en riktig student

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0