ah tja




det är morfin i hostmedicinen jag fick i dag. så fruktansvärt trött den har gjort mig, skulle kunna somna stående. typ nu.
mamma säger att det är kokain i hostmedicinen. det är därför den heter cocillana. men jag tror bara det var förr i tiden.
den finska tanten stack ett hål i mitt finger och pressade ut blodet i ett stort rör. mamma sa att det är det som kallas blodprov. har aldrig gjort sånt förr så vad vet jag...

kändes lite som min födelsedag då min bror kom hem och upp för trappan med ett svart paket och frågar mamma vad det är för knark hon köpt från england. då slog det mig att det var min polaroidkamera som kommit! love

nu väntar jag bara på filmen. borde komma imorgon.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0