smuts

lera, regnvatten, kroppsvätskor, alkohol, spritpennor, tomatsås och diverse smuts har min kropp utsatts för. 6 dagar utan dusch. ett lager av äckligheter ligger över mig. håret som egentligen borde vara mer fett efter 6 dagar är mest bara jättedreadigt. rastafari nu alltså. duscha nu när jag är hemma är inte att tänka på. för varmvattnet vill inte fungera och rörmockaren var för dålig för att fixa det.

men imorgon ska jag koka upp vatten på spiset och göra som man gjorde förr. eller vad jag iallafall tror att de gjorde förr.

gråter inombords när jag säger att det inte blir några bilder från årets bästa festival (och kanske även mitt livs bästa) för att min kamera är borta. om du som har min kamera läser det här, skicka bilderna till mig bara, kameran skiter jag i.


jag kan försöka återskapa lite bilder i paint om ni skulle vilja det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0