man måste dö några gånger innan man kan leva.

så mycket som har hänt.
dagen efter förra inlägget blev min cykel snodd. eller pappas "mountain bike" från 80-talet. men nu har jag lagat mormors cykel, den är så fin.
viktig information:
jag har grillat i fintrosa
jag har målat mina naglar gula, bara för påskens skull
vi har haft så många människor på middag, nästan varenda kväll.
igår cyklade jag till jordbro för att hämta pontus, i solnedgången typ. det var fint
prison break är så himla bra
5x5 cm spindlarna har vaknat till liv i huset. 1 igår på golvet. 1 för 2 minuter sedan i kökslåda........
just nu bakar jag kladdkaka. 4 st närmare bestämt.
jag har kläckt så många ägg och det kommer så mycket skal i.
imorgon blir det fest. gabriel kommer hem då.
jag har så mycket bilder att dela med mig av. men det är ju så fint väder så jag är ute

Kommentarer
Postat av: Jon

:))))))))))

2011-04-25 @ 23:57:08
URL: http://jonsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0