edmonton oilers

Inatt avgjordes vilket NHL-lag som får välja spelare först i draften nu i juni! Det blev Edmonton Oilers för andra året i rad. Tvåa kom Colorado Avalanche och trea blev Floria Panthers. Det är alltså nåt utav de här tre lagen gabriel kommer bli draftad till.

man har vetat ganska länge nu att han kommer vara i topp 3 draften, men nu när de har dragit lagen tom känns det ännu mer overkligt.
jag längtar röven av mig tills hela familjen är samlade den 24e juni 2011 i St Paul, Minnesota för att välja spelarna. och jag kan inte säga tillräckligt hur otroligt döds-stolt jag är över min tvillingbror. att han snart når sin dröm! att spela i NHL. det är helt sjukt.
ända sedan vi var små har NHL flaggorna och affischerna hängt uppe i rummet. och nu är han snart där. jag är så stolt
JUSTE
klistra in den här i adressfältet. det är den senaste NHLintervjun med gabriel. :) :) :)
http://video.nhl.com/videocenter/console?id=108164&catid=-6

Kommentarer
Postat av: Jonis

Åh, så jävla roligt!!! <3

2011-04-13 @ 22:02:58
URL: http://jonsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0